skip to Main Content
اخذ کلیه مدارک هنگام تشکیل پرونده

اخذ کلیه مدارک هنگام تشکیل پرونده

همزمان با فرا منطقه اي شدن سرويس هاي واگذار شده به دفاتر خدمات الكترونيك شهر كه درگام اول باصدور پايان كارهاي آپارتماني به صورت پايلوت در سطح مناطق 9 و 10 آغازخواهدشد واعمال اطلاعات مميزي مرحله پنجم در سيستم مكانيزه، همچنين با عنايت به تصميمات متخذه در سي و چهارمين وسي وپنجمين جلسه كميته تغييرات مورخ 1/9/90 و22/9/90، مقتضي است به كليه دفاتر خدمات الكترونيك شهر تحت پوشش دستور فرماييد در هنگام تشكيل پرونده و ثبت كليه درخواست هاي شهرسازي ،علاوه برمدارك اعلام شده قبل، فيش پرداخت شده عوارض نوسازي ، پسماند ،كسب وپيشه وتابلو سال جاري، را نيزاز متقاضيان اخذ نمايند .
شايان ذكراست ، جهت ثبت درخواست پايانكارساختماني ، اخذ برگ اتمام عمليات ساختماني وتائيديه آسانسور نيزالزامي است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top